Ons concept

Members van TrainMore met een Eurokorting membership krijgen per bezoek €1,- korting. Deze korting wordt bij de automatische incasso van de volgende 4 weken-periode verrekend. Dat betekent dat je de eerste 4 weken en gedurende je eventuele actieperiode nog geen korting krijgt. En mocht je ooit opzeggen (wat we niet hopen natuurlijk) dan krijg je over je bezoeken van je laatste 4 weken geen korting meer, want er volgt geen automatische incasso meer waarmee de korting kan worden verrekend.

Als je incheckt met je TrainMore tag dan wordt elke workout automatisch geregistreerd en in de periode erna verrekend als korting.

Je kunt maximaal €1,- korting per dag opbouwen. Meerdere bezoeken per dag leveren dus geen extra korting op. Ook moet er minimaal 30 minuten zitten tussen het moment van inchecken en uitchecken om €1,- korting te krijgen

Mocht je graag tussentijds willen weten hoeveel eurokorting je al hebt dan kun je dit bekijken in de TrainMore app bij de Discount Tracker. Je kunt dit inzien bij jouw “Aantal bezoeken”. Dit gaat over de huidige periode van 4 weken en het aantal loopt op totdat de periode voorbij is. Deze aantallen, op de laatste dag van de periode, is dan ook de korting die je als member krijgt op jouw volgende factuur. Daarna zal hij weer vanaf 0 beginnen.

Was dit antwoord nuttig?

Members met een membership waarbij er eurokorting van toepassing is, hebben recht op €1,- korting per workout.

Je kunt maximaal €1,- korting per dag opbouwen. Meerdere bezoeken per dag leveren dus geen extra korting op.

Ook moet er minimaal 30 minuten zitten tussen het moment van inchecken en uitchecken om €1,- korting te krijgen

De maximale korting die je in een periode van 4 weken op kunt bouwen komt neer op €28,-.

Let op, jouw korting kan nooit groter zijn dan je membership fee per 4 weken.

Was dit antwoord nuttig?

Lid worden

Natuurlijk kan dat! Loop gewoon een keer binnen, meld je bij de desk en dan laten wij je de club zien.

Was dit antwoord nuttig?

Lid worden bij TrainMore kan door je in te schrijven bij de desk in een van onze clubs of via ons online inschrijfformulier. Na je inschrijving kun je meteen starten met trainen!

Was dit antwoord nuttig?

Ingeschreven bij TrainMore? Dan heb je ook eenmalig opstartkosten betaald. Naast dat hierin je inschrijfkosten zitten, krijg je ook nog eens €10,- shoptegoed voor de XXL vendingmachines. Nog een extra boost nodig voor de perfecte start bij TrainMore? We get it, daarom heb je ook recht op 45 minuten Personal Training. Maak je afspraak bij de balie and let’s start your membership the right way!

Was dit antwoord nuttig?

Membership

Ja, dat is mogelijk. Onze members kunnen binnen 14 dagen na het afsluiten van hun membership dit ook weer annuleren. Dit kan door het online opzegformulier in te vullen.

Als je maximaal één keer gebruik hebt gemaakt van onze clubfaciliteiten, is het tevens volledig kosteloos om je membership te beëindigen. Heb je twee of meer keer gebruik gemaakt van onze faciliteiten, dan brengen wij een evenredig bedrag in rekening bij de member, zoals ook vermeld in onze algemene voorwaarden.

Evenredig betekent bijvoorbeeld dat iemand die binnen twee weken drie keer is komen sporten en zijn membership beëindigt, uiteindelijk niet een membership had moeten afsluiten, maar drie keer een dagpas had kunnen kopen. Dit zijn dan ook de kosten die wij in zo’n geval in rekening brengen. Als een member in de eerste twee weken zo vaak is komen sporten dat het voordeliger is om een flex-membership voor 1 maand af te sluiten, zullen dat de kosten zijn.

Was dit antwoord nuttig?

Bij TrainMore hebben we 3 verschillende soorten clubs. Bekijk de verschillen tussen deze 3 labels hier, en kies welke het beste bij je past. Als je al member bent, kun je altijd upgraden naar Black Label of Red Label via onze wijzigingformulier.

Was dit antwoord nuttig?

TrainMore Amstelveenseweg was voorheen een Black Label Non-Stop club. Hierdoor is het nog steeds alleen mogelijk om op deze locatie te trainen als je je hebt ingeschreven voor home club Amstelveenseweg, een Red Label membership of via een GET MORE membership met toegang tot alle clubs, inclusief Black Label (met uitzondering van Red Labels).

Was dit antwoord nuttig?

Ja, dat kan zeker. Vanaf 16 jaar kan iedereen zelfstandig member worden.

Je kunt je inschrijven via onze website: Inschrijven | TrainMore of direct in onze clubs.

Onder de 16 jaar is het helaas nog niet mogelijk om member te worden.

 

Was dit antwoord nuttig?

Onze algemene voorwaarden staan op onze website:  Algemene Voorwaarden.

Onze actievoorwaarden staan op onze website: TrainMore | Actievoorwaarden.

Was dit antwoord nuttig?

Is trainen zonder membership ook mogelijk?

Zeker, er zijn diverse opties beschikbaar voor toegang tot onze clubs:

1. Flex Memberships: Je kunt eenvoudig een Flex Membership aanschaffen via onze website. Dit membership beslaat een periode van 4 weken, wordt automatisch verlengd en is maandelijks opzegbaar.

2. Maandkaart: Zowel via onze website als rechtstreeks in onze clubs kun je een maandkaart aanschaffen via iDEAL. Met de maandkaart krijg je gedurende 4 opeenvolgende weken toegang tot een van onze clubs. Hierbij zijn er geen opstartkosten en het membership stopt automatisch.

3. Dagpas: Voor nog meer flexibiliteit, kun je een dagpas kopen in een van onze club via iDEAL. Met deze dagpas krijg je onbeperkte toegang tot onze faciliteiten gedurende je verblijf. De prijzen van onze dagpassen zijn als volgt:

TrainMore clubs Prijs Dagpas
All Black Label Clubs € 25,00
All Regular Clubs € 20,00
Locatie Bussum € 10,00
Locatie Singel € 30,00
All Red Label Clubs Geen dagpas beschikbaar

Op onze website kun je zien welke club onder welke categorie valt.

Was dit antwoord nuttig?

Je kan direct member worden bij TrainMore ook al heb je nog een lopend membership bij een andere sportschool. De periode dat je oude contract nog doorloopt, sport je gratis bij ons (met een max. van 6 maanden)! Je kan je hiervoor aanmelden via https://trainmore.nl/membership-take-over/.

Was dit antwoord nuttig?

Het lidnummer kan je vinden op je bankafschrijvingen van TrainMore. Het lidnummer bestaat alleen uit cijfers.

Daarnaast kan je je lidnummer ook vinden in je bevestigingsemail van de inschrijving.

Je kunt het ook navragen bij de balie van jouw club.

Was dit antwoord nuttig?

We bieden memberships aan van 12 of 24 maanden. Bekijk de mogelijkheden hier.

De minimale duur van ons (Flex) membership bedraagt 4 weken.

Was dit antwoord nuttig?

Ja, dat is mogelijk! Als je vanwege ziekte of letsel langer dan één maand geen gebruik kunt maken van onze faciliteiten, kun je je membership tijdelijk pauzeren (bevriezen) voor minimaal 1 maand tot een maximale periode van 6 maanden. Wij vragen je wel om een documenten met ons te delen, waaruit blijkt dat je inderdaad niet in staat bent om te sporten. De bevriezingsperiode gaat pas in nadat wij het gevraagde bewijs hebben ontvangen en door ons is beoordeeld en goedgekeurd. De periode dat het membership bevroren is, wordt toegevoegd aan de oorspronkelijk overeengekomen termijn.

Als je je membership wilt bevriezen, neem dan contact op met onze Customer Care afdeling via ons contactformulier.

Let op: We kunnen je verzoek sneller verwerken als je direct bewijs meestuurt waaruit blijkt dat je inderdaad niet kunt sporten.

NB: Voor leden die vóór 21-08 2023 member zijn geworden, gelden nog andere Algemene Voorwaarden. Voor hen is het ook mogelijk om hun membership te bevriezen bij een verblijf in het buitenland, voor een periode van minimaal 4 maanden tot maximaal 6 maanden. Wij vragen je wel om een documenten met ons te delen, waaruit blijkt dat je inderdaad gedurende die periode verblijft in het buitenland, zoals een stageovereenkomst, huurovereenkomst of vliegtickets.

Was dit antwoord nuttig?

Onze oude regular (student) memberships (memberships aangevraagd voor 21-12-2020) kun je met behulp van onze upgrades helemaal aanpassen naar jouw wensen en manier van trainen. Een UP toevoegen kan via het online upgrade formulier.

Bij de nieuwe memberships zijn de upgrades inbegrepen.

Was dit antwoord nuttig?

Je kunt je membership opzeggen door het online opzegformulier volledig in te vullen en te versturen.

Was dit antwoord nuttig?

Je kunt je membership altijd upgraden, maar dan ga je wel een nieuw contract aan met de minimale looptijd van 1 jaar. Na de wijziging, betaal je elke 4 weken het basisbedrag voor het nieuwe membership (opgebouwde korting kan niet worden meegenomen).

Als je nog profiteert van een lopende actie, dan gaat het nieuwe membership na afloop van die actie in. Terugschalen naar een goedkoper membership kan alleen als het huidige membership afloopt.

Een wijziging van je membership kun je makkelijk regelen via deze link.

Was dit antwoord nuttig?

We hebben verschillende soorten memberships, deze kunnen verschillen per club. Bekijk alle varianten per club op onze membership pagina.

De club waar je je membership afsluit word je ‘home-club’, je kunt alleen bij deze club trainen.

Neem je een Black Label membership dan kun je bij deze Black Label club sporten EN bij alle overige niet Black Label (behalve TrainMore Amstelveenseweg) en niet Red Label clubs

Neem je een Red Label membership dan kun je bij deze Red Label club sporten EN bij alle overige Black Label en niet Red Label clubs.

Wil je je membership upgraden, zodat je toegang hebt tot meerdere clubs? Bijvoorbeeld tot alle clubs exclusief Black-label of alle clubs inclusief Black-label? Dit regel je makkelijk zelf via deze pagina.

Het is niet mogelijk om up te graden naar alle TrainMore Red Label locations omdat we hier een members-only concept hanteren met een beperkt aantal memberships.

Was dit antwoord nuttig?

Betaling

Je kunt online checken of je een betalingsachterstand hebt. Via deze link kun je checken wat voor bedrag er open staat op jouw account en veilig en snel betalen via iDeal of creditcard.

Je kunt dit bedrag ook met je pinpas in onze clubs betalen.

De betaling wordt direct verwerkt zodat je direct weer kunt gaan sporten in de gym.

Was dit antwoord nuttig?

Dit kan in de club. Op de club kan je je bankpas en legitimatie laten zien. Hiermee kan de host je bankrekening wijzigen.

Was dit antwoord nuttig?

Tijdens de eerste termijn incasseren wij de volgende bedragen:

• De eenmalige opstartkosten ter waarde van 35 euro (indien van toepassing op je membership).

• De eerste membership fee, tenzij je een of meerdere gratis maanden in je membership hebt. In dat geval beginnen we altijd hiermee en wordt er gedurende deze gratis maanden niets in rekening gebracht. Vervolgens worden de termijnen automatisch elke 4 weken geïncasseerd.

NB: Heb je een membership met Eurokorting? Tijdens de periode van deze gratis maanden wordt ook geen bezoekerskorting van €1,- per training verrekend. Deze korting wordt pas opgebouwd zodra de promotieperiode van de gratis maanden voorbij is.

Was dit antwoord nuttig?

Mocht een automatische incasso niet gelukt zijn dan is het altijd mogelijk om het openstaande bedrag via een pintransactie op de club te voldoen of online via een Ideal betaling op onze TrainMore website: https://payment.trainmore.nl

Was dit antwoord nuttig?

De eerste betaling kun je per pin voldoen bij je eerste bezoek aan een van onze clubs. Als je zelf niet naar de club gaat om deze pinbetaling te voldoen dan incasseren wij na verloop van tijd dit bedrag door middel van automatische incasso.

Daarna worden de termijnen altijd in periodes van 4 weken automatisch geïncasseerd.

 

Was dit antwoord nuttig?

Wellicht ben je een paar keer 2x per dag komen trainen en dacht je daardoor extra korting op te bouwen. Er wordt per dag echter maximaal 1 bezoek meegeteld voor het bepalen van de korting. Je kunt per dag dus maximaal €1,- korting opbouwen. Ook kan het zijn dat je een keer korter dan 30 minuten in de club bent geweest. Alleen bezoeken van meer dan 30 minuten tellen mee voor het bepalen van de korting.

Onderstaand is alleen van toepassing op memberships die afgesloten zijn voor 21-12-2020.
Wanneer jij je inschrijft bij TrainMore kun je als onderdeel van ons kickstartpakket 1 maand gratis gebruik maken van onze Health Drinks, Studiolessen en de Pro App. Wil je dat deze upgrades na je eerste maand niet aan je membership worden gekoppeld, dan dien je ze zelf in de inschrijfmaand op te zeggen. Doe je dit niet, dan gaan we ervan uit dat de UP’s je goed bevallen en blijven deze automatisch gekoppeld aan jouw membership voor een periode van drie maanden. Daarna zijn alle UP’s maandelijks opzegbaar.

Was dit antwoord nuttig?

Classes

Je kunt je inschrijven voor classes op de clubs waar je met jouw membership toegang tot hebt via onze TrainMore app of via onze website. Heb je al een membership en wil je weten tot welke clubs je toegang hebt met jouw membership? Klik dan hier.

De volgende clubs hebben de volgende classes:

Amsterdam Konningeweg

  • HIIT Classes
  • Zenergy Yoga

Amsterdam Singel

  • BTY CLB

Amsterdam Oost

  • BTY CLB

Amsterdam Oosterdok

  • Yoga
  • Pilates
  • Barre

Amsterdam Piet Heinkade

  • Zenergy Yoga

Utrecht Jankskerkhof

  • HIIT Classes

Rotterdam Coolsingel

  • BTY CLB

Haarlem

  • HIIT Classes
  • Zenergy Yoga

IJ-burg (voormalig Fitness Centrum IJburg)

Was dit antwoord nuttig?

Het rooster voor de classes kun je vinden in de TrainMore app of op de clubpagina: https://trainmore.nl/clubs/.

Ga via de clubpagina naar de club van jouw keuze om het aanbod van de classes te zien. Er zijn clubs waar op dit moment geen classes worden aangeboden. In dat geval is er geen rooster zichtbaar.

Was dit antwoord nuttig?

Red Label

Je kan alle informatie over waiting list hier vinden.

Was dit antwoord nuttig?

Nee, er zijn geen groepslessen beschikbaar.

Was dit antwoord nuttig?

Nee, helaas niet. We bieden één- en tweejarige memberships aan met een korting van €1 per training en extra diensten zoals handdoekenservice, koffie, thee, sportdranken, extra fitnessinstructeurs en langere openingstijden.

Was dit antwoord nuttig?

TrainMore Red Label is ons nieuwste label en richt zich op compacte, community-gedreven clubs. Persoonlijke aandacht en eersteklas service zullen essentiële componenten zijn van deze clubs. Red Label-clubs zullen een beperkt aantal leden hebben en alleen toegankelijk zijn voor leden van de club zelf. Daarnaast bieden we gratis handdoekenservice, koffie, thee, sportdranken en nog veel meer aan in de club.

Was dit antwoord nuttig?

TrainMore Red Label-leden kunnen trainen bij hun eigen club en alle andere TrainMore-locaties, behalve andere Red Label-clubs. WORD NU LID!

Ben je al een TrainMore-lid en wil je trainen bij een TrainMore Red Label-club? Ga dan naar de balie bij TrainMore Red Label.

Was dit antwoord nuttig?

Ja! Afhankelijk van je huidige home club en membership is het mogelijk om te upgraden naar een van de TrainMore Red Label memberships. Je kunt een verzoek indienen om je membership te upgraden bij de TrainMore Red Label Club waar je wilt aansluiten.

Houd er rekening mee dat er voorwaarden van toepassing zijn op het upgraden van je membership.

Was dit antwoord nuttig?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. TrainMore Red Label is onze nieuwste toevoeging en zal onze eerste exclusieve club voor leden zijn. Als je wilt trainen bij een van de TrainMore Red Label-clubs, moet je je membership starten of upgraden naar een specifiek Red Label-membership.

Was dit antwoord nuttig?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. TrainMore Red Label-clubs zijn members-only clubs. Je kunt echter een verzoek indienen om te upgraden naar een TrainMore Red Label-membership via onderstaande link:

WORD LID VAN RED LABEL

Met een Red Label-membership heb je toegang tot alle andere TrainMore-clubs, behalve andere Red Label-clubs. Bijvoorbeeld, als je een membership hebt bij TrainMore Red Label Westerpark, kun je naar alle andere TrainMore-clubs gaan, behalve TrainMore Rembrandtpark Red Label

Was dit antwoord nuttig?

TrainMore App

In de app kun je verschillende Workout schema’s bekijken door het volgende te doen:

  • De TrainMore app te openen.
  • Ga naar Workouts.
  • Selecteer het gewenste type workout en let’s go.
  • Heel veel plezier en succes gewenst.
Was dit antwoord nuttig?

In de app kun je een Personal Trainer sessie boeken door het volgende te doen:

  • De TrainMore app te openen.
  • Ga naar Book your PT.
  • Selecteer het gewenste type sessie.
  • Selecteer een datum en tijdstip waarop deze sessie beschikbaar is.
  • Klik op Boeking bevestigen.
Was dit antwoord nuttig?

Als je een andere TrainMore club wilt selecteren dan doe je dit door:

  • De TrainMore app te openen.
  • In de app ga je naar de 2 pijltjes rechtsboven (deze pijltjes wijzen in tegengestelde richting).
  • Selecteer nu de gewenste club in de drop down (Als de gewenste club er niet tussenstaat, klik dan op het plusje rechtsboven en voeg de gewenste club toe).
  • Selecteer de gewenste club.
Was dit antwoord nuttig?

Als je bij een andere TrainMore club een les wilt volgen dan doe je dit door:

  • De TrainMore app te openen.
  • In de app ga je naar de 2 pijltjes rechtsboven (deze pijltjes wijzen in tegengestelde richting).
  • Selecteer nu de gewenste club in de drop down (Als de gewenste club er niet tussenstaat, klik dan op het plusje rechtsboven en voeg de gewenste club toe).
  • Terug bij het hoofdmenu, klik je op Classes en daar zie je het aanbod per dag, per type les en per instructeur.
  • Selecteer de gewenste les en druk op “meedoen” om te reserveren.
Was dit antwoord nuttig?
  • Als je je wachtwoord vergeten bent dan kun je via deze link je wachtwoord resetten.
  • Als je e-mail al in gebruik is bij Virtuagym dan reset je via deze link je wachtwoord. Daarna ga je naar de TrainMore app. Hier kies je voor ‘account aanmaken’ en daar vul je alle gegevens en het wachtwoord in. Nu kun je TrainMore koppelen aan je bestaande account.
Was dit antwoord nuttig?

Overig

Via ClassPass en/of OneFit heb je toegang tot alle reguliere TrainMore clubs en alle TrainMore Black-label clubs.

Ook is het mogelijk om je via ClassPass of OneFit apps aan te melden voor de groepslessen die worden gegeven op deze locaties.

Het is niet mogelijk om via ClassPass en/of OneFit app toegang te krijgen tot de TrainMore Red-label clubs.

Was dit antwoord nuttig?

Alle sauna’s bevinden zich in de kleedkamers. Dit betekent dat er een aparte sauna is voor heren en voor dames.

Sauna regels:

  • Graag douchen voor het gebruik van de sauna
  • Gebruik een handdoek om op te zitten of op te liggen
  • Houd rekening met anderen: wees stil alsjeblieft
  • Als het druk is in de sauna, maak dan ruimte en ga bijvoorbeeld zitten ipv liggen
  • Maak gebruik van de zandloper ter tijdindicatie
  • Het dragen van ondergoed of zwemkleding is niet toegestaan
Was dit antwoord nuttig?

Ja, dat kan zeker. Je kunt eenvoudig een gratis free trial aanvragen via onze website.

We kijken ernaar uit om je te verwelkomen in onze club!

Ben je toch verhinderd om naar de club te komen voor je free trial of kom je liever op een andere dag?

Het is niet nodig om je free trial te annuleren. Je kunt op een later moment een nieuwe free trial aanvragen via onze website.

Was dit antwoord nuttig?

Ja, dat kan op de TrainMore club. Hiervoor worden € 5,- aan kosten berekend.

Was dit antwoord nuttig?

Amsterdam

  • Koninginneweg
  • Oost
  • Piet Heinkade
  • IJburg

Alle sauna’s bevinden zich in de heren- of dameskleedkamer. Dit betekent dat er een aparte sauna is voor heren en voor dames.

Was dit antwoord nuttig?

Als je geen mailings van ons wilt ontvangen, dan kun je je daarvoor afmelden via de opzeglink die we altijd in de footer van al onze mailings opnemen.

Let echter op dat we vijf verschillende opties bieden om je af te melden. Jij kunt elke combinatie selecteren, inclusief het afmelden voor alle opties.

Hieronder volgt een beknopt overzicht van de soorten mailings die we normaal verzenden en waarvoor je je kunt afmelden:

  1. Events: E-mails over evenementen in bestaande clubs
  2. Automated campaigns: E-mails over informatie nadat je member bent geworden
  3. Newsletters: E-mails over de opening van nieuwe clubs, nieuwe apparatuur, de laatste fitnessnieuwtjes, enz.
  4. Promotions: E-mails over sales, nieuwe campagnes en promoties
  5. Non-Marketing emails about your membership: E-mails over clubfaciliteiten of jouw membership zelf, inclusief membership fee wijzigingen en indexaties

Als je ervoor kiest om je af te melden voor alle bovenstaande opties, ontvang je alleen nog transactionele e-mails van ons (bijvoorbeeld wanneer je je aanmeldt voor een nieuw membership, upgrades of wanneer je je membership opzegt).

Af en toe informeren we je ook over geweldige aanbiedingen en speciale ledenacties via sms. Als je liever geen sms-berichten van ons ontvangt, kun je je afmelden via dit formulier.

Was dit antwoord nuttig?