Ons concept

Wij willen fitness voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk maken. Bij TrainMore is dit mogelijk! Met uitzondering van de eerste maand kies je namelijk zelf hoeveel korting je krijgt. Hoe vaker je sport, hoe minder je betaalt. It’s up to you!

Was dit antwoord nuttig?

Members van TrainMore krijgen per bezoek €1,- korting. Deze korting wordt bij de automatische incasso van de volgende 4 weken-periode verrekend. Dat betekent dat je de eerste 4 weken en gedurende je eventuele actieperiode nog geen korting krijgt. En mocht je ooit opzeggen (wat we niet hopen natuurlijk) dan krijg je over je bezoeken van je laatste 4 weken geen korting meer, want er volgt geen automatische incasso meer waarmee de korting kan worden verrekend.

Als je incheckt met je TrainMore tag dan wordt elke workout automatisch geregistreerd en in de periode erna verrekend als korting.

Mocht je graag tussentijds willen weten hoeveel eurokorting je al hebt dan kun je dit ook altijd even navragen aan de balie in de club.

Was dit antwoord nuttig?

Je kunt maximaal €1,- korting per dag opbouwen. Meerdere bezoeken per dag leveren dus geen extra korting op. Let op, is je basisbedrag €25,-, dan kun je nooit meer korting krijgen dan je contributie bedraagt.

Was dit antwoord nuttig?

Lid worden

Natuurlijk kan dat! Loop gewoon een keer binnen, meld je bij de desk en dan laten wij je de club zien.

Was dit antwoord nuttig?

Lid worden bij TrainMore kan door je in te schrijven bij de desk in een van onze clubs of via ons online inschrijfformulier. Na je inschrijving kun je meteen starten met trainen!

Was dit antwoord nuttig?

Ingeschreven bij TrainMore? YES, dan heb je recht op het exclusieve TrainMore kickstart pakket! Naast dat hierin je inschrijfkosten zitten, krijg je ook nog eens €10,- shoptegoed voor de XXL vendingmachines. Nog een extra boost nodig voor de perfecte kickstart? We get it, daarom heb je ook recht op 30 minuten Personal Training. Maak je afspraak bij de balie and let’s kickstart your membership the right way!

Was dit antwoord nuttig?

Membership

Dat kan zeker. Vanaf 16 jaar kan iedereen zelfstandig member worden. Je kunt je inschrijven via onze website: Inschrijven | TrainMore of direct in onze clubs.

Ben je tussen de 12 en 16 jaar dan kan dit ook, alleen heb je dan toestemming nodig van een ouder of voogd. Als je samen met je ouder of voogd naar de club komt dan kan de host je helpen met het inschrijven. De ouder of voogd moet hier zelf ook bij aanwezig zijn omdat hij/zij het inschrijfformulier moet ondertekenen. Een member van tussen de 12 en 16 jaar mag alleen sporten onder begeleiding van een meerderjarige member.

Onder de 12 jaar is het helaas nog niet mogelijk om member te worden.

Was dit antwoord nuttig?

De algemene voorwaarden staan op onze website: algemene voorwaarden.

Was dit antwoord nuttig?

Ja dat is mogelijk. In de TrainMore club kun je ook een maandkaart kopen. Deze maandkaart is verkrijgbaar in elke Trainmore club.

Was dit antwoord nuttig?

Je kan direct member worden bij TrainMore ook al heb je nog een lopend membership bij een andere sportschool. De periode dat je oude contract nog doorloopt, sport je gratis bij ons (met een max. van 6 maanden)! Je kan je hiervoor aanmelden via https://trainmore.nl/membership-take-over/.

Was dit antwoord nuttig?

We bieden memberships aan van 12, 18 en 24 maanden. Het aanbod kan per club verschillen. Bekijk de mogelijkheden hier.

Was dit antwoord nuttig?

Ja, dat kan! Als je langer dan 4 weken vanwege een blessure of ziekte helemaal geen gebruik kunt maken van onze faciliteiten, dan kun je jouw membership tijdelijk deactiveren met een maximumperiode van 6 maanden. Je moet hiervoor wel een doktersverklaring overleggen.

Als je vertrekt naar het buitenland voor een periode van minimaal 4 maanden is het ook mogelijk om je membership tijdelijk stop te zetten. Hiervoor dien je ook bewijs te leveren in de vorm van bijvoorbeeld een stagecontract, huurcontract of vliegticket.

Als jij je membership om een van bovenstaande redenen wilt bevriezen, neem dan even contact op met de klantenservice via klantenservice@trainmore.nl.

Was dit antwoord nuttig?

Onze oude regular (student) memberships (memberships aangevraagd voor 21-12-2020) kun je met behulp van onze upgrades helemaal aanpassen naar jouw wensen en manier van trainen. Een UP toevoegen kan via het online upgrade formulier.

Bij de nieuwe memberships zijn de upgrades inbegrepen.

Was dit antwoord nuttig?

Je kunt je membership opzeggen door het online opzegformulier volledig in te vullen en te versturen.

Was dit antwoord nuttig?

Je kunt je membership altijd upgraden, maar dan ga je wel een nieuw contract aan met de minimale looptijd van 1 jaar. Na de wijziging, betaal je elke 4 weken het basisbedrag voor het nieuwe membership (opgebouwde korting kan niet worden meegenomen).

Als je nog profiteert van een lopende actie, dan gaat het nieuwe membership na afloop van die actie in. Terugschalen naar een goedkoper membership kan alleen als het huidige membership afloopt.

Een wijziging van je membership kun je makkelijk regelen via deze link.

Was dit antwoord nuttig?

We hebben verschillende soorten memberships, deze kunnen verschillen per club. Bekijk alle varianten per club op onze membership pagina. Heb je al een membership en wil je weten tot welke clubs je toegang hebt met jouw membership? Klik dan hier.

Wil je je membership upgraden, zodat je toegang hebt tot alle clubs? Dit regel je makkelijk zelf via deze pagina.

Was dit antwoord nuttig?

Betaling

Je kunt online checken of je een betalingsachterstand hebt. Via deze link kun je checken wat voor bedrag er open staat op jouw account en veilig en snel betalen via iDeal of creditcard.

Je kunt dit bedrag ook met je pinpas in onze clubs betalen.

De betaling wordt direct verwerkt zodat je direct weer kunt gaan sporten in de gym.

Was dit antwoord nuttig?

Dit kan in de club. Op de club kan je je bankpas en legitimatie laten zien. Hiermee kan de host je bankrekening wijzigen.

Was dit antwoord nuttig?

Tijdens de eerste termijn schrijven wij af:

  • De eenmalige kick-start kosten (indien onderdeel van je contract).
  • De 1e termijnbetaling tenzij je een of meerdere gratis maanden hebt als onderdeel van je contact. In dat geval starten wij altijd hiermee en wordt er dus ook niks geïncasseerd voor de duur van deze gratis maanden. Daarna worden de termijnen altijd in periodes van 4 weken automatisch geïncasseerd.

NB: Gedurende de periode van deze gratis maanden wordt er ook geen bezoekerskorting verrekend van €1,- per workout. Deze korting bouw je op zodra je actieperiode van de gratis maanden voorbij is.

Was dit antwoord nuttig?

Mocht een automatische incasso niet gelukt zijn dan is het altijd mogelijk om het openstaande bedrag via een pintransactie op de club te voldoen of online via een Ideal betaling op onze TrainMore website: https://payment.trainmore.nl

Was dit antwoord nuttig?

De eerste betaling kun je per pin voldoen bij je eerste bezoek aan een van onze clubs. Als je zelf niet naar de club gaat om deze pinbetaling te voldoen dan incasseren wij na verloop van tijd dit bedrag door middel van automatische incasso.

Daarna worden de termijnen altijd in periodes van 4 weken automatisch geïncasseerd.

 

Was dit antwoord nuttig?

Wellicht ben je een paar keer 2x per dag komen trainen en dacht je daardoor extra korting op te bouwen. Er wordt per dag echter maximaal 1 bezoek meegeteld voor het bepalen van de korting. Je kunt per dag dus maximaal €1,- korting opbouwen. Ook kan het zijn dat je een keer korter dan 30 minuten in de club bent geweest. Alleen bezoeken van meer dan 30 minuten tellen mee voor het bepalen van de korting.

Onderstaand is alleen van toepassing op memberships die afgesloten zijn voor 21-12-2020.
Wanneer jij je inschrijft bij TrainMore kun je als onderdeel van ons kickstartpakket 1 maand gratis gebruik maken van onze Health Drinks, Studiolessen en de Pro App. Wil je dat deze upgrades na je eerste maand niet aan je membership worden gekoppeld, dan dien je ze zelf in de inschrijfmaand op te zeggen. Doe je dit niet, dan gaan we ervan uit dat de UP’s je goed bevallen en blijven deze automatisch gekoppeld aan jouw membership voor een periode van drie maanden. Daarna zijn alle UP’s maandelijks opzegbaar.

Was dit antwoord nuttig?

Classes

Je kunt je inschrijven voor alle classes via onze TrainMore app of via onze website.

Amsterdam Konningeweg

  • HIGH STUDIOS
  • Cycle
  • Zenergy Yoga

Amsterdam Singel

  • HIGH STUDIOS

Amsterdam Oost

  • HIGH STUDIOS
  • Boxing

Amsterdam Oosterdok

  • HIGH STUDIOS
  • Zenergy yoga

Amsterdam Piet Heinkade

  • Zenergy Yoga

Utrecht Jankskerkhof

  • HIGH STUDIOS

Rotterdam Coolsingel

  • HIGH STUDIOS

Eindhoven

  • HIGH STUDIOS
  • Zenergy Yoga

Groningen Munnekeholm

  • HIGH STUDIOS

Haarlem

  • HIGH STUDIOS
  • Zenergy Yoga
Was dit antwoord nuttig?

Het rooster voor de classes kun je vinden in de TrainMore app of op de clubpagina: https://trainmore.nl/clubs/.

Ga via de clubpagina naar de club van jouw keuze om het aanbod van de classes te zien. Er zijn clubs waar op dit moment geen classes worden aangeboden. In dat geval is er geen rooster zichtbaar.

Was dit antwoord nuttig?

Overig

  • Als je je wachtwoord vergeten bent dan kun je via deze link je wachtwoord resetten.
  • Als je e-mail al in gebruik is bij Virtuagym dan reset je via deze link je wachtwoord. Daarna ga je naar de TrainMore app. Hier kies je voor ‘account aanmaken’ en daar vul je alle gegevens en het wachtwoord in. Nu kun je TrainMore koppelen aan je bestaande account.
Was dit antwoord nuttig?

Nee dit kan helaas niet, maar je kan wel op een ander moment naar de Trainmore club komen om alsnog je free trial te gebruiken.

Was dit antwoord nuttig?

Ja, dat kan op de TrainMore club. Hiervoor worden € 5,- aan kosten berekend.

Was dit antwoord nuttig?

Amsterdam

  • De Pijp
  • Koninginneweg
  • Oost
  • Oosterdok
  • Piet Heinkade
  • West
  • West ladies

Utrecht

  • Janskerkhof
  • Stationsplein

Groningen Munnekeholm

Haarlem

Eindhoven

Was dit antwoord nuttig?

Als je geen mailings van ons wilt ontvangen, dan kun je je daarvoor afmelden via de opzeglink die we altijd in de footer van al onze mailings opnemen. Af en toe brengen we je ook via sms op de hoogte van toffe acties en speciale members only aanbiedingen. Wil je liever geen sms’jes van ons ontvangen, meld je dan af via dit formulier.

Was dit antwoord nuttig?