Waar kan ik zien of er nog een bedrag open staat?

Je kunt online checken of je een betalingsachterstand hebt. Via deze link kun je checken wat voor bedrag er open staat op jouw account en veilig en snel betalen via iDeal of creditcard. Je kunt dit bedrag ook met je pinpas in onze clubs betalen. De betaling wordt direct verwerkt zodat je direct weer kunt gaan…

Wat betaal ik bij de start van mijn membership?

Tijdens de eerste termijn schrijven wij af: De eenmalige kick-start kosten (indien onderdeel van je contract). De 1e termijnbetaling tenzij je een of meerdere gratis maanden hebt als onderdeel van je contact. In dat geval starten wij altijd hiermee en wordt er dus ook niks geïncasseerd voor de duur van deze gratis maanden. Daarna worden de…

Mijn automatische incasso is niet gelukt, wat nu?

Mocht een automatische incasso niet gelukt zijn dan is het altijd mogelijk om het openstaande bedrag via een pintransactie op de club te voldoen of online via een Ideal betaling op onze TrainMore website: https://payment.trainmore.nl

Hoe betaal ik voor mijn membership?

De eerste betaling kun je per pin voldoen bij je eerste bezoek aan een van onze clubs. Als je zelf niet naar de club gaat om deze pinbetaling te voldoen dan incasseren wij na verloop van tijd dit bedrag door middel van automatische incasso. Daarna worden de termijnen altijd in periodes van 4 weken automatisch…

Mijn maandelijkse kosten zijn hoger dan ik zelf heb berekend. Hoe kan dat?

Wellicht ben je een paar keer 2x per dag komen trainen en dacht je daardoor extra korting op te bouwen. Er wordt per dag echter maximaal 1 bezoek meegeteld voor het bepalen van de korting. Je kunt per dag dus maximaal €1,- korting opbouwen. Ook kan het zijn dat je een keer korter dan 30…