Maatregelen TrainMore

Vooralsnog zullen de TrainMore clubs gesloten zijn tot 6 april 2020, TrainMore zal haar members per e-mail en social media informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaats zullen vinden.

Als TrainMore member willen we je graag ondersteuning bieden die je nodig hebt. We bieden je in onze TrainMore app al workouts aan om dat te bereiken, en zullen dit komende week uitbreiden met een extra optie in de app waarin we tientallen video-workouts ter beschikking stellen.

Voor wijzigingen aan je membership zijn dezelfde voorwaarden als gebruikelijk van toepassing.

We bekijken hiervan de mogelijkheden voor onze members en zullen je hier uiterlijk in de eerste week van april verder over informeren.

Voor members die een membership hebben waarbij dit van toepassing is, bekijken we de mogelijkheden. We zullen iedereen hier uiterlijk in de eerste week van april verder over informeren.

Op basis van de huidige situatie kunnen we helaas je membership niet zomaar bevriezen. Hiervoor gelden onze gebruikelijke voorwaarden.

Ja, dit is nog mogelijk. Hiervoor gelden onze gebruikelijke algemene voorwaarden.

Wat jammer om te horen dat je je membership op wil zeggen! Voor een opzegging gelden onze gebruikelijke voorwaarden en opzegtermijn.

Ja, dit klopt. We zijn ons bewust van dit ongemak voor onze members en daarom bekijken wij hiervan de mogelijkheden. We zullen je hier uiterlijk in de eerste week van april verder over informeren.

Je behoudt je sessies en kan deze weer inzetten zodra de clubs weer open gaan.

Al onze clubs zijn dicht tot 6 april 2020. Je zal zelf moeten overleggen met je fysio of personal trainer wanneer jullie het traject gaan hervatten.

— ENGLISH —

TrainMore measures

For now the clubs will remain closed until the 6th of April, unless the government extends this closure. We will stay in contact over e-mail and on all our social media accounts about any changes regarding the measures the Government will take.

We want to give you all the tools you need to stay fit. We already offer free workouts in our app, and will expand the range of workouts you can do at home this week. Futhermore, we will add an extra option to our app which gives you unlimited access to a whole lot more home workout videos.

For any changes regarding your membership there will be the same conditions as usual.

We are currently looking for a compensation to offer our members, we will inform you about it in the first week of April at latest.

We are looking at various forms of compensation and will inform you about it in the first week of April at latest.

Based on the current situation we will not freeze memberships. We are exploring possibilities for compensation for our members. We will inform you of this in the first week of April at the latest.

Yes, it is still possible to cancel your membership. For this please consult our terms and conditions, as usual.

Sad to hear that you want to cancel your membership! For cancellations, we still follow our usual terms and conditions and our usual cancellation period.

Yes, this is correct. We are aware of the inconvenience for our members and therefore we are looking at possibilities to compensate. We will inform you about this in the first week of April at the latest.

If you have a membership on which this applies, we want you to know that we are looking for ways to compensate this. We will inform you about this in the first week of April at latest.

You will keep all your remaining sessions and can use these again when our clubs are open.