Heropening clubs
(NL)

Op deze manier reguleren we het aantal members in de clubs en creëren we voor iedereen de ruimte om te kunnen sporten zonder dat de tijdsloten overboekt raken. Na afloop van je training kan je gelijk een nieuwe reservering maken. Na verloop van tijd zullen we dit versoepelen.

Op deze manier reguleren we het aantal members in de clubs en creëren we voor iedereen de ruimte om te kunnen sporten zonder dat de tijdsloten overboekt raken. Na afloop van je training kan je gelijk een nieuwe reservering maken.

We hopen snel onze maatregelen te kunnen versoepelen. Daarom laten we het nu nog niet toe om ver vooruit te boeken.

Ja, de kleedkamers (ook de lockers), douches en sauna’s zijn gewoon te gebruiken. Ook hier moet je 1,5 meter afstand houden.

Je vindt het membershipnummer op je bankafschrift. Je kunt voor het reserveren van je training als alternatief ook je geboortedatum gebruiken.

Ja, de non-stop clubs zijn 24/7 per dag open (Oude Ebbinge en Blaak vanaf 2 juli). Ook in deze clubs gelden de 9 rules for a safe workout.

Ja, je kan dit via hun eigen platform reserveren.
Je hoeft alleen het tijdslot te te reserveren waarin je studioles start.

Ja, dat kan. Je kunt hem/haar tijdens je tijdslot aanmelden bij de receptie. Onze baliemedewerker zal hem/haar eerst een aantal gezondheidsvragen stellen voordat er toegang wordt gegeven. Tijdens het trainen moet je te allen tijden 1,5 meter afstand houden.

Het aanvragen/kopen van een dagpas en weekpas is niet mogelijk. Een maandkaart is wel beschikbaar. Vraag hiernaar bij de balie van desbetreffende club.

We starten met de normale automatische incasso vanaf 1 juli 2020. Dit is een automatisch proces, dus jouw compensatie keuze is ons systeem verwerkt en wordt hierin meegenomen.

Voor members met studenten membership incasseren wij weer het gebruikelijke tarief waarvoor je je hebt ingeschreven.

Voor leden met een ‘€1 korting per workout’ membership houden we uiteraard rekening met het feit dat je in juni geen korting per workout hebt op kunnen bouwen. Om je tegemoet te komen hebben we gekeken naar je sportgedrag in de periode van 1 januari tot 16 maart en daar het gemiddelde van genomen per maand. Wij houden een minimum aan van 8x per maand (maw EUR 8,- korting op je membership fee). Heb jij in deze periode méér gesport dan krijg je uiteraard een hogere korting op de normale membership fee.

Vanaf het moment dat wij weer geopend zijn bouw je weer één euro korting per workout op.

 Heb je voor optie 1 gekozen?

Dan krijg je het bedrag dat je betaald hebt tussen de datum van sluiting en opening van de club verspreid als korting terug over een periode van zes maanden. Vanaf de incasso van juli zullen wij deze korting verrekenen.

Heb je voor optie 2 gekozen?

Dan krijg je het bedrag dat je betaald hebt tussen de datum van sluiting en opening van de club in 1x als korting terug in juli. Als het bedrag hoger is dan je maandelijkse membership fee dan zetten we het in een tegoed en verrekenen we het restant met de incasso van augustus.

Heb je voor optie 3 gekozen?

Nogmaals enorm bedankt! Dit waarderen we heel erg. Er ligt een XXL Nutrition giftbox voor je klaar bij de balie van je TrainMore club. Deze kan je vanaf 6 juli ophalen op vertoon van de e-mail die je hierover hebt ontvangen.

Indien je geen keuze hebt doorgegeven dan hebben wij de helft (50%) van je membership fee geïncasseerd tijdens de periode van sluiting. Nu de clubs weer open zijn, sinds 1 juli 2020, start de normale incasso weer.

Wat leuk dat je member wil blijven, dit kan uiteraard! Je kunt je opzegging ongedaan maken door te mailen naar klantenservice@trainmore.nl of meld je aan de balie van jouw TrainMore club.

reopening clubs
(ENG)

We have to monitor the amount of members in the club and we need to create enough space for everyone to be able to workout safe & responsible, at 1,5 meter distance. We will change this later on, if we can.

We have to monitor the amount of members in the club and we need to create enough space for everyone to be able to workout safe & responsible. We will change this later on, if we can.

Yes, it’s allowed to use the changing room, lockers, showers and sauna. Please, keep 1,5 meter distance from the people around you.

You can find your membership no. on your bank statement.

Do you need it for your gym reservation? You can also use your birth date to book a training.

The non-stop clubs are always open (Groningen Oude Ebbinge and Rotterdam Blaak from July 2nd). The 9 rules for a safe workout also apply in these clubs.

Yes, make a reservation through the app of the platform you use.

Just book your time slot for the start of your studio class. So, you’ve got entrance to the club. You don’t have to book your second time slot.

Yes, you can. You, as a member, have to make a reservation in advance. Bring your friend at the time slot you booked and register together at the desk of our club. We will ask your friend some health questions involving COVID-19. Please keep 1,5 meter distance during your visit at TrainMore.

No, unfortunately it’s not possible to get a day or week pass. A month card is available at the desk of our clubs. Ask for it at the desk.

For our student members we only collect the normal fee.

If you’ve got a ‘€1 discount per workout’ membership, we take into account that you couldn’t build up a discount in June. To compensate you, we analyzed your sports behavior in the period from January 1st till March 16th and took the average number of workouts to provide you with a discount. We maintain a minimum of 8x per month (EUR 8 discount on your membership fee). If you’ve visited more during this period, you will of course receive a higher discount.

Did you choose option 1?
You will receive the amount you paid between the closing and opening of the club as a discount. We spread this discount over a period of 6 months. We will deduct this discount from the July collection.

Did you choose option 2?
You will receive the amount you paid between the closing and opening of the club as a discount. You will receive the amount as a discount back in July. If the amount is higher than your monthly membership fee, we will put it in a credit and settle the remaining amount with the August collection.

Did you choose option 3?
Thanks again! We really appreciate this. An XXL Nutrition gift box is waiting for you at the desk of your TrainMore club. From July 6th you can pick it up on presentation of the e-mail you received.

 

Nice to hear, of course this is possible! You can cancel your cancellation by emailing customerservice@trainmore.nl or at the desk of your TrainMore club.

From the moment we’re open again you’ll build up one euro discount per workout.