[01-04-2020]
Check hier de laatste update rondom de compensatieopties vanuit TrainMore.
-
Check TrainMore's latetst update about compensation options.
For English, please read below.
Beste members,
Nu we door de coronacrisis onze clubs tijdelijk moeten sluiten, hebben wij besloten jou, als member van TrainMore, te compenseren voor de periode waarin je niet bij ons hebt kunnen sporten. Wij willen jou zelf laten kiezen voor de compensatie waar jij je het beste bij voelt.
Over de reeds betaalde incasso van maart geven we je met terugwerkende kracht 50% korting, deze wordt verrekend (en krijg je dus terug) met je membership fee als onze clubs weer open zijn.
Net als jullie beleven wij een bizarre tijd. Wij doen er alles aan om voor onze medewerkers, leveranciers, partners en natuurlijk jullie als members, deze periode zo goed mogelijk door te komen.
Continuïteit is daarbij van essentieel belang. Onze grootste vaste kosten, denk aan huur en loonkosten, gaan ondanks de hulpmaatregelen van de regering, gewoon door. Daarnaast hebben wij geen zicht op hoeveel en wanneer we de compensatie van de overheid krijgen.
Vandaar ons besluit om, zolang de sluiting duurt, maandelijks 50% van je membership fee te blijven incasseren welke we op een later moment zullen verrekenen.
Jij mag zelf kiezen welke compensatie het beste bij je past:
Klik op de onderstaande button en laat ons weten welke keuze je maakt. De meest gestelde vragen en bijbehorende antwoorden vind je in onze FAQ.
Om in shape te blijven tijdens deze periode hebben we TrainMore at Home gelanceerd. Via onze app heb je tijdelijk gratis toegang tot een breed aanbod aan home workouts via ‘workout videos’. En via Instagram check je dagelijks (live) Home Workouts, HIIT Exercises en challenges.
We willen je graag bedanken voor je geduld en begrip. Let op elkaar en stay healthy! Alleen dan kunnen we zo snel mogelijk weer met z’n allen de gym in!
Team TrainMore
— ENGLISH–
Dear members,
Now that we’ve had to close our clubs due to the corona crisis, we have decided to compensate you, as member of TrainMore, for the period during which you cannot use our gyms. We want you to choose the compensation that suits you best.
With regards to the collected fees of March that we’ve already collected, we will reimburse 50%. This will be done once our clubs have re-opened.
Like you we are going through very strange times. We are doing everything we can for our team, suppliers, partners and of course you as members, to get through these times as best as possible.
Continuity is of the essence. Our highest fixed costs, like rent and wages, despite support of the government, continue to be a liability. Moreover, we don’t have any visibility yet as to when and what kind of compensation the government will provide to our industry.
With that in mind, we have decided, for as long as the closures last, to only collect 50% of your membership fee, for which you will be reimbursed at a later date.
You can choose which compensation suits you best:
Click on the button below and make you decision. Here is a link to our FAQ.
To stay in shape during this period we launched TrainMore at Home. Through our app you’ve got access to a wide variety of home workouts. On our Instagram you’ll find daily live home workouts, HIIT Exercises and challenges.
We would like to thank you for your patience and understanding. Please watch over each other and stay healthy! Only then can we all get back into the gym as quickly as possible.
Team TrainMore