tm_header_vacatures

Frequently Asked Questions

Hieronder vind je de antwoorden op de meeste vragen. Klik op de vraag om de bijbehorende antwoorden te tonen. Mocht het antwoord op jouw vraag hier niet tussen staan, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

De maximale korting is €28, €30 of €31 euro per maand. Dit is afhankelijk van het aantal dagen in de maand. Je kunt maximaal €1,- korting per dag opbouwen. Meerdere bezoeken per dag leveren dus geen extra korting op.

Elk lid kan overstappen van een huidig abonnement naar een nieuw TrainMore abonnement met het aangaan van een nieuw jaarcontract. Het lid betaalt de eerste maand na de overstap het basisbedrag van €35 (opgebouwde korting kan niet worden meegenomen). Als het lid nog een lopende actie heeft gaat het nieuwe lidmaatschap in na afloop van deze actie.

Je krijgt per bezoek 1,= € korting. De korting wordt bij de SEPA-incasso van de volgende maand verrekend. Dat betekent dat je de eerste maand en je eventuele pro-rata periode nog geen korting krijgt. En mocht je ooit opzeggen (wat we niet hopen natuurlijk) dan krijg je over je bezoeken van je laatste maand geen korting meer want er volgt geen SEPA-incasso meer waarmee de korting verrekend kan worden.

Wij informeren je graag over acties en speciale aanbiedingen per e-mail en/of SMS. Indien je geen gebruik wenst te maken van deze vrijblijvende service, dan kan je je hier afmelden. Wij zullen dan z.s.m. jouw gegevens verwijderen uit ons bestand.

Afmelden SMS en emailings

 

Je kunt je lidmaatschap opzeggen door het online opzegformulier volledig in te vullen en te versturen.

OPZEGFORMULIER

Met dit formulier kun je online je abonnement opzeggen. Zodra wij jouw opzegging hebben verwerkt ontvang je hiervan een e-mail bericht ter bevestiging.
  • Je lidnummer kun je vinden bij een willekeurige TrainMore bankafschrijving
  • Jouw reden om op te zeggen is voor ons erg belangrijk omdat het ons helpt onze dienstverlening te verbeteren. Daarom vragen wij je om de belangrijkste reden van jouw opzegging aan te geven.

  • TrainMore hanteert de 'Algemene leveringsvoorwaarden Fit!vak'
    Brancheorganisatie Fit!vak heeft in overleg met De Consumentenbond Algemene Leveringsvoorwaarden voor de fitnessbranche opgesteld. In deze voorwaarden worden de rechten van de consument beschermd. O.a. door flexibele opzegregeling en bedenktijd na het aangaan van het lidmaatschap.
    TrainMore hanteert deze Algemene Leveringsvoorwaarden. Wil je onze complete Algemene Voorwaarden lezen, klik dan hier.

Wellicht ben je een aantal keren op dezelfde dag komen sporten en heb je hierdoor minder bezoeken opgebouwd dan je zelf had berekend. Er wordt per dag maximaal 1 bezoek geteld voor het bepalen van de korting. Wellicht ben je wel eens korter dan 30 minuten op de club geweest. Alleen de bezoeken van meer dan 30 minuten tellen mee voor het bepalen de korting.

Bij aanvang van ieder lidmaatschap zitten standaard de Health Drinks, Groepslessen en Pro App upgrade. Indien je geen gebruik wilt maken van deze extra voorzieningen, dien je deze upgrades tijdens de inschrijfmaand op te zeggen. Zeg je deze upgrades niet op, dan gaan wij er vanuit dat deze bevallen en blijven deze automatisch gekoppeld aan jouw lidmaatschap voor een minimale periode van 3 maanden. Daarna is deze extra voorziening maandelijks opzegbaar.

 

Aanvraag UPGRADING

Al onze lidmaatschappen gaan in per de eerste dag van de maand. Als je halverwege de maand lid wordt, dan start jouw lidmaatschap dus officieel per de eerste dag van de daaropvolgende maand. Voor de tussenliggende periode (die halve maand) brengen wij een bedrag in rekening, afhankelijk van het aantal dagen dat jij bij ons getraind hebt tot aan het einde van die maand. Dit noemen wij de ‘gebroken maand’ of ‘pro rata maand’.

Voorbeeld:
Je schrijft je in per 11 januari. De officiële ingangsdatum van jouw lidmaatschap is dan 1 februari. De gebroken maand duurt dan van 11 januari tot en met 31 januari. Voor deze 21 dagen wordt, op basis van het maandtarief, precies berekend hoeveel deze gebroken maand zal kosten.

Ja. Als je langer dan 1 maand helemaal geen gebruik kunt maken van onze faciliteiten, dan kun je jouw lidmaatschap tijdelijk deactiveren. Je moet hiervoor wel een doktersverklaring overleggen.

Zonder plan geen resultaat. Met dit starterspakket helpen je op weg en kun jij direct aan de slag. Je krijgt van ons een maand lang gratis Groepslessen, Health Drinks en de PRO APP. Hierbij inbegrepen een voucher voor een gratis intake gesprek met één van onze personal trainers t.w.v. € 35,-. Jullie samen maken een plan dat jou een stap dichter bij je doelen brengt.

Wij zijn van mening dat fitness voor iedereen toegankelijk moet zijn. Bij TrainMore is dit mogelijk! Met uitzondering van de eerste maand kies je namelijk zelf hoeveel je betaalt. Hoe vaker je sport, hoe minder je betaalt.

Het TrainMore lidmaatschap heeft een duur van 12 of 24 maanden.

Je kunt je op de vestiging naar keuze aan de balie inschrijven. Direct na je inschrijving kun je starten met sporten.

Natuurlijk kan dat! Je kunt zelfs een gratis dagpas aanvragen! Wij bellen je dan zo snel mogelijk op voor het maken van een afspraak.

Dagpas

Het systeem telt één bezoek per dag. Indien je twee keer op dezelfde dag de club bezoekt, dan worden deze bezoeken in eerste instantie wel op het scherm opgeteld. Wanneer je de volgende dag weer komt trainen toont het welkomstscherm echter het aantal bezoeken die officieel meetellen voor het behalen van de korting.

Voorbeeld: Je komt op dinsdagochtend sporten.
Het welkomstscherm toont 7 bezoeken. Dinsdagavond kom je weer sporten. Het scherm toont 8 bezoeken. Twee dagen later kom je weer sporten. Het scherm toont weer 8 bezoeken. Het tweede bezoek op dinsdag telt immers voor het behalen van de korting niet mee. De bezoeken in je eerste (gebroken) maand tellen niet mee voor het opbouwen van de korting.

De eerste betaling wordt altijd per pin afgerekend. Daarna betaal je de maandelijkse termijnen altijd via automatische incasso.