benefits
benefits
benefits
benefits
benefits
benefits
benefits
benefits
benefits
benefits

Frequently asked questions

Lid worden bij TrainMore kan door je in te schrijven bij de desk in een van onze clubs of via ons online inschrijfformulier. Na je inschrijving kun je meteen starten met trainen!

We bieden memberships aan van 12 of 24 maanden. Bekijk de mogelijkheden hier.

De minimale duur van ons (Flex) membership bedraagt 4 weken.

Members van TrainMore met een Eurokorting membership krijgen per bezoek €1,- korting. Deze korting wordt bij de automatische incasso van de volgende 4 weken-periode verrekend. Dat betekent dat je de eerste 4 weken en gedurende je eventuele actieperiode nog geen korting krijgt. En mocht je ooit opzeggen (wat we niet hopen natuurlijk) dan krijg je over je bezoeken van je laatste 4 weken geen korting meer, want er volgt geen automatische incasso meer waarmee de korting kan worden verrekend.

Als je incheckt met je TrainMore tag dan wordt elke workout automatisch geregistreerd en in de periode erna verrekend als korting.

Je kunt maximaal €1,- korting per dag opbouwen. Meerdere bezoeken per dag leveren dus geen extra korting op. Ook moet er minimaal 30 minuten zitten tussen het moment van inchecken en uitchecken om €1,- korting te krijgen

Mocht je graag tussentijds willen weten hoeveel eurokorting je al hebt dan kun je dit bekijken in de TrainMore app bij de Discount Tracker. Je kunt dit inzien bij jouw “Aantal bezoeken”. Dit gaat over de huidige periode van 4 weken en het aantal loopt op totdat de periode voorbij is. Deze aantallen, op de laatste dag van de periode, is dan ook de korting die je als member krijgt op jouw volgende factuur. Daarna zal hij weer vanaf 0 beginnen.

Members met een membership waarbij er eurokorting van toepassing is, hebben recht op €1,- korting per workout.

Je kunt maximaal €1,- korting per dag opbouwen. Meerdere bezoeken per dag leveren dus geen extra korting op.

Ook moet er minimaal 30 minuten zitten tussen het moment van inchecken en uitchecken om €1,- korting te krijgen

De maximale korting die je in een periode van 4 weken op kunt bouwen komt neer op €28,-.

Let op, jouw korting kan nooit groter zijn dan je membership fee per 4 weken.

Wil je van TrainMore-club wisselen, toegang krijgen tot meer locaties of upgraden naar TrainMore Black Label of Red Label? Goed nieuws—dat is allemaal mogelijk!

Je kunt je membership op elk moment upgraden. Houd er echter rekening mee dat dit betekent dat je een nieuw contract aangaat met een minimale looptijd van één jaar. Na de upgrade wordt de membership fee voor je nieuwe membership elke vier weken in rekening gebracht.

Als je momenteel profiteert van een promotie, blijft deze promotie—samen met de oorspronkelijke einddatum—van kracht bij je nieuwe membership.

Een downgrade naar een goedkoper membership is echter alleen mogelijk zodra je huidige contractperiode is afgelopen.

Heb je een membership voor twee of drie jaar? Dan kun je een aanpassing aanvragen naar een kortere looptijd. Je moet in dat geval wel het verschil in membership fee terugbetalen, aangezien je oorspronkelijk een korting hebt gekregen voor het afsluiten van een langer membership.

Je kunt wijzigingen in je membership eenvoudig beheren via onze website.

Wanneer je een membership bij TrainMore afsluit, betaal je ook een eenmalige vergoeding voor een Starter Package.

Deze vergoeding dekt:

  • Je registratiekosten
  • Een personal training sessie van 45 minuten (alleen beschikbaar bij clubs met een Personal Trainer)
  • Trainingsschema’s in de TrainMore-app
  • Toegang tot de NutriAI app, een maaltijd-tracker-app die op basis van kunstmatige intelligentie recepten voorstelt, t.w.v. €12,99 per maand
  • Exclusieve kortingen voor members bij onze partners, zoals Björn Borg, Hyperice en anderen.

De eerste betaling kun je per pin voldoen bij je eerste bezoek aan een van onze clubs. Als je zelf niet naar de club gaat om deze pinbetaling te voldoen dan incasseren wij na verloop van tijd dit bedrag door middel van automatische incasso.

Daarna worden de termijnen altijd in periodes van 4 weken automatisch geïncasseerd.

 

We hebben verschillende soorten memberships, die per club kunnen verschillen. Bekijk alle varianten per club op onze membershippagina.

De club waar je je membership afsluit, word je ‘home-club’. Je kunt alleen bij deze club trainen.

Regular membership: Hiermee kun je sporten bij jouw (home) club.
Black Label membership: Hiermee kun je sporten bij jouw Black Label (home) club én bij alle overige niet-Black Label en niet-Red Label clubs.
Red Label membership: Hiermee kun je sporten bij jouw Red Label (home) club én bij alle overige Black Label en niet-Red Label clubs.
Let op: Het is niet mogelijk om te upgraden naar een membership dat toegang geeft tot meer dan één Red Label-locatie. Dit komt omdat wij bij Red Label een members-only concept hanteren met een beperkt aantal leden.

Wil je je membership upgraden, zodat je toegang hebt tot meerdere clubs? Dat kan eenvoudig via onze website.

Het kan voorkomen dat members met een Eurokorting denken dat ze tijdens hun laatste 4-wekelijkse periode meer korting hebben opgebouwd dan daadwerkelijk het geval is. De volgende informatie is alleen van toepassing op memberships met een Eurokorting.

Misschien train je twee keer per dag in de veronderstelling dat dit extra korting oplevert. Echter, er wordt slechts één bezoek per dag meegeteld voor de korting, wat betekent dat je maximaal €1 korting per dag kunt opbouwen. Daarnaast tellen bezoeken van minder dan 30 minuten niet mee voor de korting; alleen bezoeken langer dan 30 minuten worden meegerekend.

Als je geen Eurokorting ontvangt, of als je dat wel doet maar toch denkt dat dit je membership fee niet verklaart, neem dan contact op met een medewerker in de club of met onze Customer Care afdeling.

Ja, dat is mogelijk!

Als je vanwege ziekte of letsel langer dan één maand geen gebruik kunt maken van onze faciliteiten, kun je je membership tijdelijk pauzeren (bevriezen) voor minimaal 1 maand tot een maximale periode van 6 maanden. Wij vragen je wel om een documenten met ons te delen, waaruit blijkt dat je inderdaad niet in staat bent om te sporten. De bevriezingsperiode gaat pas in nadat wij het gevraagde bewijs hebben ontvangen en door ons is beoordeeld en goedgekeurd.

De periode dat het membership bevroren is, wordt toegevoegd aan de oorspronkelijk overeengekomen termijn.

Als je je membership wilt bevriezen, neem dan contact op met onze Customer Care afdeling via ons contactformulier.

Let op: We kunnen je verzoek sneller verwerken als je direct bewijs meestuurt waaruit blijkt dat je inderdaad niet kunt sporten.

Als je geen mailings van ons wilt ontvangen, dan kun je je daarvoor afmelden via de opzeglink die we altijd in de footer van al onze mailings opnemen.

Let echter op dat we vijf verschillende opties bieden om je af te melden. Jij kunt elke combinatie selecteren, inclusief het afmelden voor alle opties.

Hieronder volgt een beknopt overzicht van de soorten mailings die we normaal verzenden en waarvoor je je kunt afmelden:

  1. Events: E-mails over evenementen in bestaande clubs
  2. Automated campaigns: E-mails over informatie nadat je member bent geworden
  3. Newsletters: E-mails over de opening van nieuwe clubs, nieuwe apparatuur, de laatste fitnessnieuwtjes, enz.
  4. Promotions: E-mails over sales, nieuwe campagnes en promoties
  5. Non-Marketing emails about your membership: E-mails over clubfaciliteiten of jouw membership zelf, inclusief membership fee wijzigingen en indexaties

Als je ervoor kiest om je af te melden voor alle bovenstaande opties, ontvang je alleen nog transactionele e-mails van ons (bijvoorbeeld wanneer je je aanmeldt voor een nieuw membership, upgrades of wanneer je je membership opzegt).

Af en toe informeren we je ook over geweldige aanbiedingen en speciale ledenacties via sms. Als je liever geen sms-berichten van ons ontvangt, kun je je afmelden via dit formulier.

Je kunt je membership opzeggen door het online opzegformulier volledig in te vullen en te versturen.