benefits
benefits
benefits
benefits
benefits
benefits
benefits
benefits
benefits
benefits

Frequently asked questions

Lid worden bij TrainMore kan door je in te schrijven bij de desk in een van onze clubs of via ons online inschrijfformulier. Na je inschrijving kun je meteen starten met trainen!

We bieden memberships aan van 12 of 24 maanden. Bekijk de mogelijkheden hier.

De minimale duur van ons (Flex) membership bedraagt 4 weken.

Members van TrainMore met een Eurokorting membership krijgen per bezoek €1,- korting. Deze korting wordt bij de automatische incasso van de volgende 4 weken-periode verrekend. Dat betekent dat je de eerste 4 weken en gedurende je eventuele actieperiode nog geen korting krijgt. En mocht je ooit opzeggen (wat we niet hopen natuurlijk) dan krijg je over je bezoeken van je laatste 4 weken geen korting meer, want er volgt geen automatische incasso meer waarmee de korting kan worden verrekend.

Als je incheckt met je TrainMore tag dan wordt elke workout automatisch geregistreerd en in de periode erna verrekend als korting.

Je kunt maximaal €1,- korting per dag opbouwen. Meerdere bezoeken per dag leveren dus geen extra korting op. Ook moet er minimaal 30 minuten zitten tussen het moment van inchecken en uitchecken om €1,- korting te krijgen

Mocht je graag tussentijds willen weten hoeveel eurokorting je al hebt dan kun je dit bekijken in de TrainMore app bij de Discount Tracker. Je kunt dit inzien bij jouw “Aantal bezoeken”. Dit gaat over de huidige periode van 4 weken en het aantal loopt op totdat de periode voorbij is. Deze aantallen, op de laatste dag van de periode, is dan ook de korting die je als member krijgt op jouw volgende factuur. Daarna zal hij weer vanaf 0 beginnen.

Members met een membership waarbij er eurokorting van toepassing is, hebben recht op €1,- korting per workout.

Je kunt maximaal €1,- korting per dag opbouwen. Meerdere bezoeken per dag leveren dus geen extra korting op.

Ook moet er minimaal 30 minuten zitten tussen het moment van inchecken en uitchecken om €1,- korting te krijgen

De maximale korting die je in een periode van 4 weken op kunt bouwen komt neer op €28,-.

Let op, jouw korting kan nooit groter zijn dan je membership fee per 4 weken.

Je kunt je membership altijd upgraden, maar dan ga je wel een nieuw contract aan met de minimale looptijd van 1 jaar. Na de wijziging, betaal je elke 4 weken het basisbedrag voor het nieuwe membership (opgebouwde korting kan niet worden meegenomen).

Als je nog profiteert van een lopende actie, dan gaat het nieuwe membership na afloop van die actie in. Terugschalen naar een goedkoper membership kan alleen als het huidige membership afloopt.

Een wijziging van je membership kun je makkelijk regelen via deze link.

Ingeschreven bij TrainMore? Dan heb je ook eenmalig opstartkosten betaald. Naast dat hierin je inschrijfkosten zitten, krijg je ook nog eens €10,- shoptegoed voor de XXL vendingmachines. Nog een extra boost nodig voor de perfecte start bij TrainMore? We get it, daarom heb je ook recht op 45 minuten Personal Training. Maak je afspraak bij de balie and let’s start your membership the right way!

De eerste betaling kun je per pin voldoen bij je eerste bezoek aan een van onze clubs. Als je zelf niet naar de club gaat om deze pinbetaling te voldoen dan incasseren wij na verloop van tijd dit bedrag door middel van automatische incasso.

Daarna worden de termijnen altijd in periodes van 4 weken automatisch geïncasseerd.

 

Onze oude regular (student) memberships (memberships aangevraagd voor 21-12-2020) kun je met behulp van onze upgrades helemaal aanpassen naar jouw wensen en manier van trainen. Een UP toevoegen kan via het online upgrade formulier.

Bij de nieuwe memberships zijn de upgrades inbegrepen.

We hebben verschillende soorten memberships, deze kunnen verschillen per club. Bekijk alle varianten per club op onze membership pagina.

De club waar je je membership afsluit word je ‘home-club’, je kunt alleen bij deze club trainen.

Neem je een Black Label membership dan kun je bij deze Black Label club sporten EN bij alle overige niet Black Label (behalve TrainMore Amstelveenseweg) en niet Red Label clubs

Neem je een Red Label membership dan kun je bij deze Red Label club sporten EN bij alle overige Black Label en niet Red Label clubs.

Wil je je membership upgraden, zodat je toegang hebt tot meerdere clubs? Bijvoorbeeld tot alle clubs exclusief Black-label of alle clubs inclusief Black-label? Dit regel je makkelijk zelf via deze pagina.

Het is niet mogelijk om up te graden naar alle TrainMore Red Label locations omdat we hier een members-only concept hanteren met een beperkt aantal memberships.

Wellicht ben je een paar keer 2x per dag komen trainen en dacht je daardoor extra korting op te bouwen. Er wordt per dag echter maximaal 1 bezoek meegeteld voor het bepalen van de korting. Je kunt per dag dus maximaal €1,- korting opbouwen. Ook kan het zijn dat je een keer korter dan 30 minuten in de club bent geweest. Alleen bezoeken van meer dan 30 minuten tellen mee voor het bepalen van de korting.

Onderstaand is alleen van toepassing op memberships die afgesloten zijn voor 21-12-2020.
Wanneer jij je inschrijft bij TrainMore kun je als onderdeel van ons kickstartpakket 1 maand gratis gebruik maken van onze Health Drinks, Studiolessen en de Pro App. Wil je dat deze upgrades na je eerste maand niet aan je membership worden gekoppeld, dan dien je ze zelf in de inschrijfmaand op te zeggen. Doe je dit niet, dan gaan we ervan uit dat de UP’s je goed bevallen en blijven deze automatisch gekoppeld aan jouw membership voor een periode van drie maanden. Daarna zijn alle UP’s maandelijks opzegbaar.

Ja, dat is mogelijk! Als je vanwege ziekte of letsel langer dan één maand geen gebruik kunt maken van onze faciliteiten, kun je je membership tijdelijk pauzeren (bevriezen) voor minimaal 1 maand tot een maximale periode van 6 maanden. Wij vragen je wel om een documenten met ons te delen, waaruit blijkt dat je inderdaad niet in staat bent om te sporten. De bevriezingsperiode gaat pas in nadat wij het gevraagde bewijs hebben ontvangen en door ons is beoordeeld en goedgekeurd. De periode dat het membership bevroren is, wordt toegevoegd aan de oorspronkelijk overeengekomen termijn.

Als je je membership wilt bevriezen, neem dan contact op met onze Customer Care afdeling via ons contactformulier.

Let op: We kunnen je verzoek sneller verwerken als je direct bewijs meestuurt waaruit blijkt dat je inderdaad niet kunt sporten.

NB: Voor leden die vóór 21-08 2023 member zijn geworden, gelden nog andere Algemene Voorwaarden. Voor hen is het ook mogelijk om hun membership te bevriezen bij een verblijf in het buitenland, voor een periode van minimaal 4 maanden tot maximaal 6 maanden. Wij vragen je wel om een documenten met ons te delen, waaruit blijkt dat je inderdaad gedurende die periode verblijft in het buitenland, zoals een stageovereenkomst, huurovereenkomst of vliegtickets.

Als je geen mailings van ons wilt ontvangen, dan kun je je daarvoor afmelden via de opzeglink die we altijd in de footer van al onze mailings opnemen.

Let echter op dat we vijf verschillende opties bieden om je af te melden. Jij kunt elke combinatie selecteren, inclusief het afmelden voor alle opties.

Hieronder volgt een beknopt overzicht van de soorten mailings die we normaal verzenden en waarvoor je je kunt afmelden:

  1. Events: E-mails over evenementen in bestaande clubs
  2. Automated campaigns: E-mails over informatie nadat je member bent geworden
  3. Newsletters: E-mails over de opening van nieuwe clubs, nieuwe apparatuur, de laatste fitnessnieuwtjes, enz.
  4. Promotions: E-mails over sales, nieuwe campagnes en promoties
  5. Non-Marketing emails about your membership: E-mails over clubfaciliteiten of jouw membership zelf, inclusief membership fee wijzigingen en indexaties

Als je ervoor kiest om je af te melden voor alle bovenstaande opties, ontvang je alleen nog transactionele e-mails van ons (bijvoorbeeld wanneer je je aanmeldt voor een nieuw membership, upgrades of wanneer je je membership opzegt).

Af en toe informeren we je ook over geweldige aanbiedingen en speciale ledenacties via sms. Als je liever geen sms-berichten van ons ontvangt, kun je je afmelden via dit formulier.

Je kunt je membership opzeggen door het online opzegformulier volledig in te vullen en te versturen.